LA FEMME - RAHSIA WANITA DISINI (Suami pasti tak komplen lagi)


Seiringi dengan kemajuan dan perkembangan ekonomi dan masyarakat, kehidupan manusia semakin diselubungi dengan pencemaran daripada bahan kimia,misalnya Xenoestrogen.

Xenoestrogens
Memudaratkan Badan Anda!
Xenoestrogen adalah peniru estrogen dalam bentuk kimia yang boleh mengganggu aktiviti hormon badan. Sumber lazim xenoestrogen termasuk hormon pertumbuhan pada ayam dan itik, daging dan susu, pengawet makanan,perwarna makanan, racun perosak, racun serangga, racun rumpair, dioksin dan PCB yang mencemari lautan iaitu tempat asal ikan yang kita makan, bekas plastik dan pembalut plastik makanan, lapik dalaman tin dan pek tetra, bahan pencuci, losen, botol susu bayi, barang mainan kanak-kanak,….dan banyak lagi.


Pendedahan kepada Xenoestrogen untuk jangka masa yang panjang akan menganggu keseimbangan hormon tubuh manusia. Situasi ini merupakan punca kepada pelbagai penyakit malah menyebabkan perkara-perkara seperti berikut: putus haid yang diawalkan, kedatangan haid yang tidak tepat, osteoporosis, penyakit kardiovaskular dan kanser. Maka, munculnya La Femme – satu rumusan yang dicipta dan disembahkan khasnya untuk golongan wanita untuk menangani masalah-masalah ekoran serangan Xenoestrogen dengan menyeimbangi semula sistem hormon tubuh badan. Berasaskan penggunaan ramuan yang semula jadi, selamat dan berkesan agar golongan wanita dapat menikmati kesihatan, kejelitaan dan keanggunan. La Femmemerupakan sumber fitoestrogen yang 100% semulajadi, mengandungi Isolfavon soya, Vit Yam™ dan ekstrak Radix Pueraria.Ia tidak mengandungi bahan kimia dan steroid. La Femme merupakan satu rumusan khas yang menggabungkan ratio yang bersesuaian dan pengekstrakkan yang sepenuhnya melalui penggunaan teknologi Nano untuk mengoptimunkan penggunaan ramuan semulajadi ini.

La Femme, kemagikan rumusan penjagaan yang tidak didugai
  • Meningkatkan penghasilan kolagen dan serat elastin
  • Payudara dan punggung yang lebih anjal
  • Mengekalkan kelembapan kulit dengan meningkatkan Faktor Lembapan Semulajadi Kulit
  • Melindungi kulit daripada kesan-kesan kerosakan dan penggelapan akibat sinaran Ultra Unggu
  • Antioksidan dan meneutralkan radikal bebas yang dibiarkan boleh merosakkan wajah
  • Melegakan simptom Putus Haid termasuk badan panas, peluh malam, tidur tidak lena, mood yang tidak menentu, susah menumpukan perhatian, pelupa, sakit kepala dan kekeringan vagina. Mengurangkan masalah – masalah yang berkaitan dengan Terapi Hormon Gantian (HRT)
  • Menyeimbangkan hormon dengan memastikan kedatangan haid tanpa masalah dan melegakan Simpton Sebelum Haid (PMS) seperti senggugut, sakit belakang, kelesuan, ketegangan payudara, perut kembung, jerawat, sakit kepala dan kerengsaan.
  • Menguatkan tulang dan menghindari Osteoporisis
  • Mengurangkan risiko kardiovaskular
Lebih Manfaat Kesihatan Daripada Isoflavon Soya

Mengekalkan Kulit Cerah, Muda dan Berseri
Sebagai antioksidan mujarab, Isoflavon Soya meneutralkan radikal bebas yang jika dibiarkan boleh merosakkan wajah. Ia mengekalkan kelembapan kulit dengan meningkatkan Faktor Lembapan Semulajadi Kulit, termasuk Asid Hyaluronik. 
Isoflavon Soya juga meningkatkan penghasilan kolagen dan serat elastin, dan menghalang penguraiannya, bagi memastikan kulit kekal tegang, licin dan kurang kedutan. Isoflavon Soya merupakan “ Penampan Matahari Dalaman” yang amat baik kerana ia telah terbukti dapat melindungi kulit daripada kesan-kesan kerosakan dan penggelapan akibat sinaran Ultra Unggu.

Mengurangkan Risiko Kardiovaskular
Isoflavon Soya juga berfungsi untuk mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular dengan memperbaiki profil kolesterol – meningkatkan kolesterol “baik” HDL dan mengurangkan kolesterol “mudarat” LDL, dan menghalang pertumbuhan sel yang membentuk plak – menyumbat arteri yang seterusnya menyebabkan strok atau serangan sakit jantung.

Memperbaiki Kesihatan Tulang dan Menghindari Osteoporosis
Isoflavon Soya membantu melawan osteoporosis dengan mengekalkan matrik tulang, memperlahankan kehilangan jisim tulang dan kalsium. Hakikatnya, Isoflavon Soya boleh meningkatkan ketumpatan tulang untuk menguatkan tulang dengan membentuk tulang baru yang sihat.

Merendahkan Risiko Kanser
Isoflavon Soya melindungi badan daripada beberapa kanser yang bergantung kepada hormon, termasuk kanser payudara, ovari dan kolon. Mereka bertindak terhadap sel kanser dengan cara yang hampir sama dengan kebanyakan ubat biasa dalam rawatan kanser, termasuk Tamoxifen, iaitu dengan keupayaaannya “ menyekat estrogen” bagi menghalang kesan menyebabkan kanser daripada estrogen dan xenoestrogen yang berlebihan. Kajian juga menunjukkkan bahawa Isoflavon Soya juga dapat mengurangkan risiko kanser dengan menghalang kerosakan radikal bebas terhadap DNA. Ia dapat menghentikan pertumbuhan beberapa jenis sel kanser dengan menyekat replikasi DNA.

Isoflavon Soya Juga Membantu Gadis Muda Dengan Melegakan PMS!
Kesihatan wanita amat dipengaruhi oleh hormon wanita iaitu estrogen semenjak hari pertama dia mendapat haid. Mengambil Isoflavon Soya semasa baligh, dan ketika payudara berkembang, mungkin dapat mengurangkan risiko pertumbuhan fibroid dan endometriosis jesteru melindungi wanita terhadap kanser apabila usianya meningkat. Isoflavon Soya membantu menyeimbangkan hormon dengan memastikan kedatangan haid tanpa masalah dan melegakan Simpton Sebelum Haid (PMS) seperti senggugut, sakit belakang, kelesuan, ketegangan payudara, perut kembung, jerawat, sakit kepala dan kerengsaan.

Kebaikan Ekstrak Radix Pueraria
Pueraria merupakan pokok menjalar yang tumbuh diatas darat. Di China, ia digelar sebagai Ginseng JiangNan ekoran daripada nilai nutrisinya yang tinggi. Malah, di arena antarabangsa puararia dikenali sebagai Ginseng Asia. Yakni, nilai khasiat Pueraria adalah amat tinggi. Dalam lingkungan abad 1700, Pueraria diimport ke negara Jepun di mana akarnya telah dikisar menjadi tepung untuk membuat kek dan mee. Kini, serabut dari Pueraria telah diguna dengan luasnya untuk membuat kain. Apatah lagi, supplemen makanan yang khasnya untuk tujuan kesihatan. Ekstrak Radix Pueraria ialah pengekstrakan isoflavon yang terkandung dalam spesies Pueraria terutamanya Pueraria Lobata dan Pueraria Mirifica. Ekstrak daripada Pueraria termasuk isoflavon seperti daidzein, daidzin, genistein dan puerarin.Purearia Lobata melegakan simptom Pra-Haid (PMS) seperti senggugut, sakit belakang, kelesuan, ketegangan payudara, perut kembung, jerawat, sakit kepala, kerengsaan dan melegakan simptom Putus Haid.
Pueraria Mirifica juga dikenali sebagai "Kwao Krua" dalam bahasa Thai. Tumbuhan ini tumbuh di kawasan rimba bahagian barat, timur- utara Thailand yang berkedudukan 300-800 atas paras air. Wanita tempatan talah mengguna Pueraria Mirifica untuk penjagaan kulit dan pembesaran payudara sejak ratusan tahun yang lalu. Setelah 8 tahun kajian yang dijalankan oleh para profesor di Universiti Chulalongkorrn, mereka mendapati Pueraria Mirifica kaya dengan sumber fitoestrogen. Banyak kajian dan penyelidik telah menyatakan bahawa fitoestrogen dalam Pueraria Mirifica berupaya mengentalkan dan menegapkan payudara, menyerlah keyakinan dan kefemiminan seseorang wanita. Di samping itu, ia juga mengetatkan vagina terutamanya kalangan wanita selepas bersalin dan meningkatkan kelinciran vagina.

Para penyelidik dari Amerika, England dan Jepun bersuara sekata bahawa selepas beberapa bulan penggunaan Pueraria Mirifica, payudara kelihatan lebih anjal dan penuh, kulit cerah dan berseri, pengurangan garisan halus pada muka, malah menyemarakkan perhubungan intim…
Pueraria Mirifica telah disahkan sebagai ramuan semula jadi produk pembesaran payudara yang selamat dan tidak mendatangkan sebarang kesan sampingan. Sifat ini menyebabkan ia mendapat pengakuan dan penyanjungan tinggi seluruh universal, khasnya di kalangan wanita. Malah, kini banyak produk Pueraria Mirifica telah diedar ke luar negara, termasuk US, Jepun, benua Eropah, Korea, China dan lain – lain lagi.

Kebaikan Vit Yam™
Vit Yam™ mengandungi ramuan pati semula jadi vitamin dan mineral. Salah satu pati semula jadi ialah Wild Yam. Tumbuhan Wild Yam mempunyai sejarah yang melebihi 2000 tahun. Ia selalu dikait rapat sebagai makanan yang berkhasiat untuk meningkat tahap kesihatan seseorang. Wild Yam mampu melegakan simptom pra–haid dan putus haid. Apabila paras estrogen menurun semasa seseorang wanita mencapai peringkat putus haid, mereka terpaksa menggunakan terapi hormon gantian, HRT. Tetapi, HRT meningkatkan risiko penyakit serius termasuk serangan sakit jantung, kanser payudara dan ovari, nyanyuk dan penyakit Alzheimer. Namun demikian, bersyukurnya bahawa terdapat Vit Yam untuk melegakan simpton putus haid, termasuk badan panas, peluh malam, tidur tidak lena, palpitasi, mood yang tidak menentu, keresahan, fikiran terganggu, susah menumpukan perhatian, pelupa, sakit kepala, ketidakmampuan mengawal air kecil, dan kekeringan vagina.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

S-COL UTK KECANTIKAN ANDA

PENGIKTIRAFAN PRODUK S-COL DAN LA-FEMME

PENGIKTIRAFAN PRODUK S-COL DAN LA-FEMME